ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ملیکا بانو

و بازهم بانــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

1391/11/17 15:27
نویسنده : فازی
192 بازدید
اشتراک گذاری

به به به عشق من 2 دندونه شده.دیروز ریحانه یهو گفت خالــــــــــــــــــــــــه بیاین ملیکا یک دندون دیگم داره نگاه کردم دیدم 2 تا دندون پایینش دراومده منو میگی ذوق مرگ شدمنیشخند دخترم دیگه خانم شد البته به واسطه 2 تا دندوننیشخنداز خود راضیفک کننیشخند

دختر خانم من یه مشغله دیگم داره جدیدا کافیه یه جا چند تا تکه لباس روی هم چیده شده باشه یا اینکه در کمد لباس ها باز باشه بچم تا همه رو به هم نریزه یا لباس ها رو تخلیه نکنه از کمد آروم نمیگیره چی کار کنم به نظم و انضباط اهمیت خاصی میدهمژه

اصلا تحمل دیدن وسیله ای رو اعم از کوسن عروسک و ... رو مبل نداره تند تند همه رو در عرض چند ثانیه میریزه زمین گفتم  که همش به خاطر نظمهخجالتچشمکنیشخند

2-3 روزم هست که ذکر بابابابابابابابابا گرفتهاز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ملیکا بانو می باشد